ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η Καινούργιου «καρφώνει» την Γκανιάτσου: «Άνθρωποι που δεν φέρονται όπως μου αρμόζει μένουν εκτός»
Η Κατερίνα Καινούργιου αποκάλυψε τι συνέβη με τη συνεργάτιδά της και καλή της φίλη μέχρι χθες Ειρήνη Γκανιάτσου και διέκοψαν τη συνεργασία τους.

«Φυσικά και έφυγε με τις καλύτερες συνθήκες η Ειρήνη Γκανιάτσου. Εννοείται! Όποιος πει το αντίθετο λέει ψέματα! Η Ειρήνη είχε αποφασίσει από την προηγούμενη σεζόν ότι δεν θα συνεργαζόμασταν, μαζί με τον Θέμη έκανε την κουβέντα. Από εκεί και πέρα, εκείνη ήθελε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό που της προτείναμε. 
Τελικά, ενώ το ξεκίνησε είδε ότι δεν της ταιριάζει ή ότι δεν έκανε στον Θέμη και αποχώρησε». «Είδαμε unfollow στο Instagram, γι’ αυτό σε ρωτάω», τη ρώτησε η δημοσιογράφος με εκείνη να απαντάει στην κάμερα των Αποκαλυπτικών: «Το επαγγελματικό δεν έχει καμία σχέση, μπορεί κάποια στιγμή να ξανασυνεργαστούμε. 
Το προσωπικό, όμως, είναι καθαρά προσωπικό. Όταν εγώ βάζω κάποιους ανθρώπους στη ζωή μου και τους αγαπήσω και τους προσφέρω και τους βάλω μέσα στο σπίτι μου και την καρδιά μου και νιώθω ότι αυτοί οι άνθρωποι, προσωπικά, δεν μου φέρονται όπως έχω φερθεί εγώ ή όπως μου αρμόζει, αυτοί οι άνθρωποι βγαίνουν εκτός. 
Δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξανασυνεργαστώ. Δεν μπλέκω τα επαγγελματικά με τα προσωπικά. Δεν έχω εμμονές».
Η Καινούργιου «καρφώνει» την Γκανιάτσου: «Άνθρωποι που δεν φέρονται όπως μου αρμόζει μένουν εκτός»


Πηγή: http://ift.tt/2xwoqcC
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top