ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Γνωρίστε τη
Leagan. Ένας τύπος που γνώρισε της πρόσφερε την πιστωτική του κάρτα, παρ’όλο που εκείνη αρνήθηκε να βγούνε ραντεβού. Της είπε ότι μπορεί να αγοράσει «ότι επιθυμεί η καρδιά της».

-Θέλω να πάρεις κάτι. Σε περίπτωση που χρειαστείς ποτέ κάτι. Οτιδήποτε. Οτιδήποτε επιθυμεί η καρδιά σου.



-Μωρό μου τι είναι αυτό;
-Είπες οτιδήποτε, σωστά;


-Αγόρασες ένα φουσκωτό κάστρο;


Leagan: Είστε όλοι προσκεκλημμένοι στο πάρτυ με το φουσκωτό μου κάστρο, αγορασμένο από τον τύπο που μου έδωσε την πιστωτική του κάρτα, παρ’όλο που του είπα όχι σε ραντεβού.

Οι χρήστες ανταποκρίθηκαν αμέσως:

-Μπορώ να έρθω;

-Leagan είσαι το είδωλό μου, γίνε φίλη μου, σε θαυμάζω.



Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top