ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο Avicii βρέθηκε νεκρός σε δωμάτιο ξενοδοχείου στο Ομάν βυθίζοντας σε πένθος την οικογένεια, τους φίλους αλλά και τους εκατομμύρια θαυμαστές του - Η αιτία του θανάτου είναι ακόμα άγνωστη.

Στο ντοκιμαντέρ με τίτλο "Avicii: True Stories", ο δημοφιλής Dj ανέλυε τα προβλήματα που αντιμετώπιζε λόγω της φήμης του, μεταξύ των οποίων ήταν οι κρίσεις πανικού και ο αλκοολισμός. 

Ο Avicii τόνισε ότι τα προβλήματά του ήταν τόσο σοβαρά που έλεγε συνέχεια ότι θα πεθάνει. Γι' αυτό, το 2016 είπε πως σταματάει τις συναυλίες. Ωστόσο, φαίνεται πως οι συνεργάτες του τον πίεζαν να κάνει κι άλλες συναυλίες, σύμφωνα με τη Mirror.

«Έλεγα ότι θα πεθάνω. Το είχα πει τόσες φορές. Και για αυτό δεν ήθελα να ακούω να μου λένε ότι πρέπει να δώσω κι άλλη συναυλία. Όταν αποφάσισα να σταματήσω, περίμενα κάτι εντελώς διαφορετικό. Περίμενα υποστήριξη, αφού όλοι ήξεραν όσα έχω περάσει. Ήμουν πολύ ανοιχτός με όλους τους ανθρώπους που έχω δουλέψει αλλά και με όσους με γνωρίζουν. Όλοι ξέρουν ότι έχω άγχος και πως προσπάθησα να το ξεπεράσω. Δεν περίμενα ότι αυτοί οι άνθρωποι θα προσπαθούσαν να με πιέσουν να κάνουμε περισσότερες συναυλίες. Είχαν δει πόσο άρρωστος ήμουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Avicii είχε αποσυρθεί από τις περιοδείες και τις live εμφανίσεις το 2016 επικαλούμενος προβλήματα υγείας, ενώ να σημειωθεί ότι μέσα σε οκτώ χρόνια είχε κάνει 813 εμφανίσεις.



Πηγή: https://ift.tt/2hWqqBA
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top